måndag 14 december 2009

juljulstrålandejul

Idag har jag äntligen helg. Tror det blir en bra vecka. Sista riktiga jobbveckan innan jul:

Tisdag: Jag ska ta över ett vattengympapass nästa termin och tanterna är redan nu skeptiska, därför ska jag vara med på passet imorn och ge dem min charm och övertyga dem att jag är nästan lika bra som Flitiga Liza.

Onsdag: Naprapatbesök på min sovmorgon. Jag har ont i hela huvudet av spänningar i rygg och nacke. Stress?
Sen blir det skolsimsavslutningar. Jag älskar simskolor. Det är så givande. Se utvecklingen. De roligaste grupperna är äldre barn. Mina tonårstjejer, shit vilka framsteg. Synd att de inte har hela nästa termin också.
Och som vanligt blir det Dannes på onsdag. Hamburgare med Fina David en gång i veckan för att överleva.

Torsdag: Pump, L-ABC. Alltså en jobbdag som ska överlevas..

Sen Rainbows julkonsert. Ni kommer väl? Vi är så snygga, vi sjunger så bra och vi serverar godaste glöggen efteråt till de som vill. Valfri entré. Jag hoppas vårt största fan A. Jenssen kommer. Man kan ju hoppas iaf.
Om detta hade varit en modeblogg hade jag fotat min rosa lilla puffiga klänning som jag köpt till konserten. Men nu är det ju ingen blogg med dagens outfit, så ni får se den först på torsdag!!

Fredag: JULKRYSSNING och konferens med jobbet i 12 timmar.

HELG!!! Julekalas med Hjulevangelisterna i Enskede. Elektriskt tåg med snaps, hej tomtegubbar baklänges och julen kan börja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar