måndag 14 december 2009

Ge Liv


skulle göra en god insats idag och ge blod. Det kan ju du också göra om du inte redan gör det. Tycker jag är en mänsklig skyldighet (om man får)
Sen skulle jag kolla klappar i Ringen när jag kände att benen nästan vek sig och det blev svart framför ögonen. Satt på serveringen i mitten och kallsvettades i säkert 20min innan jag kände att benen bar för att ta mig hem. Väldigt obehagligt. Brukar knappt känna av blodtappningen men denna gång kändes det som att de tömde hela mig på blod. Har legat deckad i soffan hela kvällen, med ben tunga som bly och ett snurrigt huvud. Men det var det värt.

2 kommentarer:

  1. hoppas på att jag får lämna nu när jag kommer hem, har ju "suttit" i karantän... vill ha en presang!!

    SvaraRadera
  2. och om du lämnar innan jul får du chokladask oxå!!

    SvaraRadera