fredag 13 november 2009

Igår så jag den snyggaste tattoon jag någonsin skådat (förutom min egen då) och tankarna på min nästa tog form. Har funderat på arm och revben/sidan överkropp men är sugen på den andra foten/benet nu. Hon hade en superfin blomranka som snurrade ett varv runt vaden, inte runt som ett fotband utan den gick upp längst med vaden och samtidigt runt. Den var vacker, jag blev kär. Får vänta tills vårens simskolor är slut så jag slipper bada på jobbet.

Eller blir det "kaka på kaka" att ha en på högerfoten och en på vänsterbenet eller kan de kompletera varann? vad tror du?

Jag har långhelg nu förresten!! tjo!

3 kommentarer:

  1. hahaha. har du börjat läsa storbloggarna eller, å börjat ställa frågor. "hur har mina fina läsare haft det idag då?"

    ne, frågor e inget för mig. då måste man ha femsiffrigt besökartal för att få ett opartiskt svar.

    SvaraRadera
  2. vad rolig du är sis. ville bara ha ett smakråd. nej jag läser inga storbloggar och har ingen koll på deras inläggslayout

    SvaraRadera