onsdag 4 november 2009

halsen blöder

Ok. Så här är det. Vår chef har tagit initiativet till roddtävling bland kollegorna på jobbet. Jag har väntat till idag för att göra min debut.
Jag började ro. Kändes bra. Kändes som att jag var uttråkad efter 500m med hälften kvar. Sen kände jag att det var dax för en spurt de sista 200. Ligger nu på delad etta. Det var en timme sedan jag klev av rodden. Min hals känns som den blöder inuti, tar jag djupa andetag hostar jag direkt och jag tror det känns som att jag är lungsjuk.

Tror jag måste värma upp nästa gång. Kan nog vara en bra idé. Trodde dock inte det skulle vara så jobbigt.

Om du också vill ro 1000m och ha chans att vinna en månads gratis träning så kom till Högdalen nästa vecka och var med och få chansen att känna på hur det känns med en blödande hals!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar