onsdag 23 juni 2010

midsommar väntar...

Summeringen av veckan...

1. Global Fussball OK är en bra vattengympalåt

2. Sarah Dawn Finer är vacker, trots hennes läskigt stora bröst.

3. Bryggan väntar

Idag blev jag överraskad. Chockad. Glad. Min bästa kollega Liza som skulle komma hem imorgon från sina månader i Asien och som jag skulle få träffa först på tisdag dök idag upp på Älvsjöbadet! Alla kollegor visste, ingen fick berätta för mig att hon var åter. När vi stod i personalköket säger Jimmy "Där kommer Liza" och jag tittar ut, ta mig fan, där kom hon gående. Kramkalas blev det!! Äntligen är det som förr. Har varit hårt att vara själv med pojkarna och tanterna. Hon stannar kvar i landet ett tag iallafall. På tisdag bjuder jag på korvstroganoff som lovat.

Mot landet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar