torsdag 25 mars 2010

Jag är hemma och är sjuklig. Med ipren och vatten i vinglas håller jag mig levande, blir lite festligare så.

Dagen började med nyhetsmorgon som övergick till Efter 10 med Malou. Och hon pratade sexleksaker med Täppas, Bingo och Timell. Kändes inte ok. Sen var det så ska det låta-repris och lite lunch och sen blev det sängen. Har också hunnit med att kolla upp om pride och fått bekräftat att paraden ska stoltsera på Strandvägen i år, stackars Ö-malmstanter. Och börjat rodda om Rainbowgospels medverkan. Ja jag tar mitt ordförandeskap på allvar. Ingen får tvivla på det.

På lördag ska jag vara frisk. För då är det tårtkalas hemma hos mig, jag letar recept och imorrn ska Palex hjälpa mig att baka, och städa. Så qvinnorna får plats. Men först ska jag bli frisk.

Och förut kom storasyster med tulpaner, nässpray, mjölk och vindruvor. Känns bra. Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar