tisdag 16 mars 2010

igår morse löd konversationen så här:
- Jag vill att det ska hända nu.
- Men snart kommer allt bara rasa över dig.
- Ja jag väntar på att ketchupen ska komma ut!!

Kl. 17.03 igår ringde min mobil från ett icke bekant nummer.
- Ja hej Annika, jag ringer från Robinson! Vilken fin ansökan du har skickat in. Vill du komma på casting imorgon bitti?

Jag trodde jag skulle svimma. Jag har alltid velat, men aldrig tagit tag i att söka. Och så gör jag det och blir utvald till intervju. Känns som ett skämt. Känns inte på riktigt. Om 1,5 timmar ska jag vara där, sen stressa tillbaka till verkligheten och ha vattengympa.
Ge mig en ny lägenhet också så är jag nöjd sen.

God morgon!

5 kommentarer:

  1. Gud vad häftigt Annika! Jag hoppas intervjun gick bra och att du kommer med! I så fall så ska jag sitta klistrad framför rutan i höst! Kram Sabina

    SvaraRadera
  2. Ojoj! Håller mina tummar hårt.

    SvaraRadera
  3. Om du kommer med i Robinson kommer du att bli kändis.... =)

    SvaraRadera
  4. din alldeles egna prajdparad21 mars 2010 kl. 22:57

    Du skämtar! Så underbart, vad kul! Vad skrev du egentligen i brevet?

    SvaraRadera