måndag 26 oktober 2009

mellanmål och älskade ISO


Bloggens första hälsotips!!
Isodieten! Håller kroppen på topp. Tre stora mål om dagen och två mellanmål.
Sitter just nu och smuttar på min fantastiska hallonsmoothie med nötter.

2 dl mild lättyoghurt
1/2 dl hallon
1/2 dl proteinpulver (utan sötningsmedel)
1/2 tsk kardemumma
och ät några naturella nötter till


Man får äta sig mätt hela tiden och humöret är på så vis på topp. Körde 8 veckor för en månad sedan och det gav grymma resultat på både kropp och själ. Nu ska jag "sympatidieta" några veckor till är planen. Skillnaden mot många andra dieter är just att man kan äta sig mätt hela tiden. I början tyckte jag att jag åt mer än vanligt och hela tiden. Eftersom jag gillar att äta passar det mig perfekt. Dessutom läggs matvanorna om under tiden dieten pågår och det blir på så vis lättare att hålla sin nya form.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar